Aftellen

5 september 2016 - Deurne, Nederland

Het is aftellen geblazen vanaf nu... nog precies 35 dagen voor mijn vertrek. Heb er echt ongelooflijk veel zin in maar ook nog erg veel dingen te doen voordat ik kan vertrekken. De belangrijkste zaken zijn geregeld visums, tickets, vaccinaties, verzekering, backpack en de onmisbare camera om heel het gebeuren vast te leggen natuurlijk!

Al met al ben ik een heel eind op weg, nu aftellen, de laatste dingen inkopen en wat routes bekijken die goed begaanbaar zijn in zuid-oost-Azie waar ik de eerste 81 dagen zal doorbrengen. Heb je nou nog spots in Thailand, Vietnam etc. laat het dan weten, misschien ligt het op mijn denkbeeldige route en kan ik er langs gaan, eens kijken of het er echt zo mooi is :) Ook als je tips heb over een gadget of bepaalde spullen die erg handig zijn om mee te nemen, please let me know. Wie weet kan het mijn reis een stuk makkelijker maken.

Zo dit was mijn eerste blog. Niet heel spannend maar het is fijn om straks terug te kijken waar het allemaal is gestart. Heel veel meer heb ik dan ook niet te vertellen. Mijn volgende (eerste echte) blog zal waarschijnlijk in Dubai zijn, kan niet wachten.....

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Heidy Verspay:
    5 september 2016
    Veel plezier Dirk en ik hoop dat je een fijne reis mag hebben, geniet van alles en veel succes☀️
  2. Mil:
    6 september 2016
    Lieve schat
    Ik wens je ongelooflijk veel plezier! Het voelt zo dubbel.. Zolang zonder mijn maatje.. niet even snel bellen niet even langsgaan! Toch vind ik t ontzettend dapper dat je deze stap neemt! Ik volg je vanuit hier en ik hoop dat je reis je brengt wat je ervan hoopt en nog zoveel meer! Volg je hart en zie waar je uitkomt!! ik ben kei trots op je! Dikke knuffel
  3. Yvonne manders:
    6 september 2016
    Hoi dirk heel veel plezier en succes met je wereld reis
  4. Frans:
    7 september 2016
    Word een best-seller Dirk maar er vooral een leuke reis van!
  5. Mark Gerry Rik Loes Tom:
    9 oktober 2016
    Hey Dirk, wij wensen je een hele mooie reis, geniet ervan, we zullen je vanuit Liessel blijven volgen!

Groetjes van ons.